Hos Rackbuddy stræber vi efter at levere den bedst mulige service og kvalitet til vores kunder. Vi anerkender dog, at der kan opstå uforudsete omstændigheder og menneskelige fejl der påvirker leverancer og produkternes tilstand. Derfor er det vigtigt for os at gøre opmærksom på følgende:
Først og fremmest vil vi gerne undskylde, hvis vi har begået en fejl. Du bedes starte med at tjekke, om du har modtaget alle de pakker som vi har sendt dig. Du kan se i forsendelsesmailen fra os, hvor mange pakker vi har sendt til dig.
Hvis der er noget, der mangler eller ikke er korrekt, bedes du kontakte os på info@rackbuddy.dk eller ringe til os på +45 33 22 02 40, så vi kan hjælpe med at fuldende din ordre.
Rackbuddy kan ikke holdes ansvarlig for indirekte tab eller følgeskader, som opstår på grund af forsinkede eller manglende leveringer, defekte varer eller ordremangler.
Vi dækker ikke udgifter til eventuelle håndværkere, du har hyret, eller tabte salgsmuligheder som følge af problemer med ordren.